• سئو بسیار قدرتمند

    سئو بسیار قدرتمند

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
  • کاملا واکنشگرا

    کاملا واکنشگرا

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
  • قالب حرفه ای شرکتی

    قالب حرفه ای شرکتی

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
  • پشتیبانی 24 ساعته

    پشتیبانی 24 ساعته

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

لاغر شدن به روشی ساده

لاغر شدن به روشی ساده

لاغر شدن به روشی ساده

۲۵ تکنیک ساده برای لاغری سریع

لاغری موضوعی است که امروزه بسیار صحبت هایی از آن را می شنویم .  در اطرافمان افراد چاقی وجود دارند که بسیار از وزن زیاد خود رنج می برند و به دنبال راه حلی ساده و کاربردی برای خلاص شدن از چاقی هستند .

ما هم در این مقاله برآن شدیم که مطالبی را گردآوری کنیم تا شما عزیزان بتوانید با انجام چند روش ساده به لاغری دست پیدا کنید .

پس با ما در این مقاله  همراه باشید تا به ۲۵ روش ساده لاغری اشاره کنیم.

ایراد بزرگ اغلب رژیم غذائی، سخت بودن آنهاست که غیر عملی شان می کند. با در پیش گرفتن راه های کوچک و عملی، سریعتر و بهتر به هدف نزدیک می شوید.

(بیشتر…)

لاغری بازو

لاغری بازو

لاغری بازو

هر کسی دوست دارد که یک بدن جذاب داشته باشد. برای رسیدن به این هدف، معمولا تمرینات سنگین و رژیم‌های غذایی سخت را پیش می‌گیریم. ما کاهش وزن را شروع می‌کنیم و شکم در عرض چند هفته شکل می‌گیرد.

اما با دیدن چربی روی بازوها که هنوز هم سر جای‌شان هستند، و حتی یک سانت هم تغییر نکرده‌اند، خشم در وجودمان بالا می‌گیرد. چگونگی خلاص شدن از شر چربی بازو برای لاغری بازو مانند یک سوال بدون پاسخ است. در این نوشتار با ما همراه باشید تا ۳۵ شیوه موثر برای خلاص شدن از شر چربی بازو و افتادگی بازو را بدانید.

لاغری بازوجزو دشوارترین کارها است، اما ناامید نشوید زیرا کار غیرممکنی نیست.ابتدا باید ببینیم که دلیل قلمبه شدن بازوها چیست.

(بیشتر…)

لاغری پا

لاغری پا

لاغری پا

لاغری ران پا کاری نیست که خیلی زود انجام شود باید فعالیت بدنی و تغذیه مناسبی داشته باشید تا بتوانیم رانها را لاغر کنیم  در صورتی که  در پی  و راههای مطمئنی هستید  این مطالب مختص شماست  ۱۷ توصیه خوب برایتان داریم

۱-راه بروید
ابتدا قبل از اینکه راه رفتن را شروع کنید، یک دستگاه قدم شمار بخرید. دستگاه های قدم شمار را می توانید به کمر یا ران خود وصل کنید. شما باید روزی ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ قدم راه بروید. شاید این مقدار زیاد به نظر برسد اما ۵۰۰۰ قدم حدودا ۳٫۲ کیلومتر است.

همیشه به دنبال دلیل هایی برای راه رفتن پیدا کنید مثلا به جای استفاده از آسانسور یا پله برقی از پله ها استفاده کنید و یا از ماشین کمتر استفاده کنید. ۱۰۰۰۰ قدم راه رفتن کمی نیاز به تمرین دارد اما هنگامی که به آن عادت کنید ارزشش را دارد.

(بیشتر…)

آب کردن شکم

آب کردن شکم

آب کردن شکم

شاید شما هم درباره‌ی غذاهایی که نه تنها موجب کاهش وزن بلکه باعث از بین رفتن چربی‌های شکمی می‌شوند، شنیده باشید.

ممکن است شما از آن دسته‌ افرادی باشید که اکنون هم غذاهای این چنینی مانند ماهی سالمون، سبزیجات، آووکادو، لبنیات و خشکبار را برای داشتن شکمی تخت در رژیم لاغری شکم خود قرار داده باشید.

بر اساس آخرین پژوهش‌ها، چندین خوراکی جدیدِ «شکم‌کوچک‌کن» به این فهرست اضافه شده است. این غذاها میل شما به کربوهیدرات و انواع دسرها را برطرف و حس چشایی‌تان را تقویت می‌کنند.

در این مقاله می‌خواهیم ببینیم که برای لاغری شکم چه بخوریم.

 

(بیشتر…)

ورزش برای لاغری

ورزش برای لاغری

ورزش برای لاغری

ا اینکه کم کردن وزن یک فرمول اسرارآمیز دارد (به همین سادگی: باید بیشتر از مقداری که کالری مصرف می کنید، کالری بسوزانید)، اما روش های هوشمندانه تر و سریعتری هم برای رسیدن به اهدافتان وجود دارد. ۶ ورزش زیر، کارآمدترین تمرینات ورزشی برای کالری سوزی و لاغری شناخته شده اند.

یکی از این ورزش ها یا ترکیبی از چند مورد را به طور منظم انجام دهید و خودتان شاهد پایین آمدن سریع وزنتان باشید.

۱٫ کیک بوکسینگ: ۸۰۰ کالری در هر ساعت

کیک بوکسینگ ورزشی بسیار عالی است که روی کل بدن کار می کند، چون باید از همه گروه های عضلانی اصلی بدن استفاده کنید و تمرینات اینتروال را هم شامل می شود. ضربان قلب شما چندین بار درطول جلسه تمرین بالا رفته و ثابت می شود که برای کم کردن وزن بسیار عالی است.

(بیشتر…)

لاغر شدن

لاغر شدن

لاغر شدن

اضافه وزن و دردسرهای آن کم نیستند. اگر شما هم جزو افراد با اعتماد به نفس هستید و آنقدرها خودتان را درگیر مسائل پیش پاافتاده‌ای مثل افراط در لاغری نکرده‌اید که باید به شما تبریک بگوییم. اما بحث دیگر اضافه وزن زیاد، به خطر افتادن سلامتی است که جدا نباید از آن غافل شوید. واقعیت این است که فقط خود شما هستید که می‌توانید وزن‌تان را کم کنید و همه چیز بسته به اراده و تصمیم شماست. مگر اینکه بخواهید برای رهایی از وزن اضافی به جراحان پلاستیک روی بیاورید. در این مقاله ۲۱ راهکار را معرفی خواهیم کرد که به شما کمک می‌کنند رژیم غذایی صحیح داشته باشید و با انجام یک سری تمرینات ورزشی آسان، وزن کم کنید.

اگر کمی فکر کنید خواهید دید زمانی که صرف انجام حرکات ورزشی و رعایت رژیم غذایی‌تان می‌کنید، زمانی است که به خودتان اختصاص می‌دهید و اغلب نتیجه‌‌ی لذت‌بخشی دارد.

(بیشتر…)

رژیم لاغری

رژیم لاغری

رژیم لاغری

همیشه یک راه برای وزن کم کردن به روشی سالم وجود دارد،کاهش و افزایش وزن شدید برای بدن و شخص ضرر دارد،این چنین نوساناتی باعث تامین غیر مستقیم،مواد مغذی و مواد معدنی،موجود در بدن میشود و بسیاری از بیماری ها را بوجود میاورد.در این مقاله یک روش برنامه ریزی شده و سازمان دهی شده برای وزن کم کردن وجود دارد. رهایی از چاقی و بیماریهای ناشی از اضافه وزن یکی از دغدغه های جدی مردم جامعه می باشد، نگران نباشید توصیه های تغذیه ای و رژیم لاغری بسیار مفید برای شادابی و سلامت جسمی را در این بخش  می خوانید.

(بیشتر…)

بهترین روش لاغری

بهترین روش لاغری

بهترین روش لاغری

تا حرف از لاغری به میان می‌آید، سر‌وکله‌ی جمله‌ی کلیشه‌ای «کمتر بخور، بیشتر بسوزان» هم پیدا می‌شود. از سوی دیگر، روش‌های لاغری و رژیم‌های رنگارنگ و عجیب‌وغریب زیادی هم وجود دارند که در پایان کار، همچنان شما را با چربی‌ها تنها می‌گذارند. پس چه باید کرد؟ راه لاغری آسان چیست؟ اگر واقعا دوست دارید با روش‌های لاغری آسان آشنا شوید، این مقاله را بخوانید و به توصیه‌هایش عمل کنید. مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد.

۱. آنچه را که در طول هفته می‌خورید، یادداشت کنید
مطالعات نشان می‌دهند کسانی که مواد غذایی مصرفی خود را یادداشت می‌کنند، ۱۵ درصد کمتر از سایرین غذا می‌خورند و کنترل بیشتری روی رژیم غذایی‌شان دارند. حواس‌تان به آخر هفته‌ها هم باشد.

(بیشتر…)

لاغری

لاغری

لاغری

لاغری سریع دغدغه‌‌ی افراد بسیاری است. باید چاق باشید تا بفهمید چاقی چه دردی است. شاید درباره‌ی رابطه چاقی و دیابت یا ارتباط بین چاقی و استرس چیزهایی شنیده باشید. بد نیست بدانید چاقی علاوه بر تأثیرگذاری بر سلامتی جسمی، روی ذهن و روان فرد نیز تأثیر منفی بر جای می‌گذارد.

وقتی لباس مورد علاقه‌تان تنگ باشد، نتوانید مانند دیگران بدوید یا دائما نظرات منفی در مورد اندام‌تان بشنوید، به‌سرعت برای کاهش وزن ترغیب می‌شوید و به‌دنبال راههای کاهش سایز کمر و روش‌های لاغری بازو و … می‌گردید. اگر به‌دنبال لاغری سریع هستید و قصد دارید به‌سرعت لاغرتر شوید، باید کاهش وزن‌تان سالم و بی‌خطر باشد.

 

(بیشتر…)

لاغری سریع

لاغری سریع

لاغری سریع

۷ کاری که قبل از صبحانه باعث لاغری سریع می‌شود!
برای لاغری سریع و بدون دردسر، کارهای زیادی می‌توان انجام داد، مثل خوردن یک صبحانه ویژه لاغری، ولی کارهای دیگری هم هست که اگر آن‌ها را قبل از صبحانه انجام دهید، نتیجه بیشتر و بهتری می‌گیرید.

درست است که انواع رژیم‌ها و ورزش‌های موثر و در کنار این‌ها، معجون‌ها و خوراکی‌های چربی‌سوز، همه از مواردی هستند که به لاغری سریع و رسیدن به تناسب اندام کمک می‌کنند، اما یک برنامه روتین و ثابت که در یک تایم کوتاه قبل از صبحانه به طور منظم اجرا شود، خیلی موثرتر خواهد بود و خیال شما را از بابت لاغری سریع و رسیدن به تناسب اندام از همان ابتدای صبح راحت می‌کند.

(بیشتر…)